iraj farzad site » Blog Archive » صحت و سقم را با یاران شفیق تان چک  کنید
Wordpress Themes

صحت و سقم را با یاران شفیق تان چک  کنید

جناب “وحید صمدی” به نوشته من: “صفحات تاریخ سفید نیست” برخورد فرموده است و آن را “افترا” نام گذاشته است.

و این البته شیوه ای است که “درونی” های خودشان بهتر میشناسند. چه خطاب به “بابک پایور” وقتی که پس از “پا گذاشتن” بهمن شفیق روی دُم “عباس فرد”، این دومی ها رفتند و سایت “رفاقت کارگری” را راه انداختند، و سایت “تدارک کمونیستی..” را “تدارک دروغ” نام گذاشتند، چنین نوشتند:

چاره ای نبود جز اینکه برای چک کردن سلامت اخلاقی این آدمک ها در باره “افتراء” ادعائی، باز هم به آنچه به معنی واقعی “مشغله” اصلی و چسپ درونی شان بود، مراجعه کنم. و این را باز هم در بین مناسبات سایت تدارک دروغ یافتم:

“بلافاصله بعد از انتشار نوشتۀ وحید صمدی؛ شخصی یک کامنت روی این نوشته منتشر کرده است که مشخص نیست نام او «بهمن» است یا «آهنگر». از اینرو برای جلوگیری از هر اشتباهی، وی را فعلاً «بهمن آهنگر» می‌نامیم( بابک پایور، در تدارک دروغ، سایت رفاقت کارگری- بخش اول)

 و در ادامه:

“این بزدلی جدید بهمن شفیق در حملۀ سیاسی با استفاده از اسامی جعلی و مستعار و در قالب داستان‌های پورنوگرافیک و انتشار بیوگرافی‌های محتال و پلیسی؛ …”.(همانجا)

چه مناسبات متمدنانه ای داشته اند و چه “مواضع” مودبانه و با نزاکت آنها را تکه پاره میکند، واقعا! و اینها در هر دو سو یا چند “هسته” اینترنتی، علیرغم این “اعلام مواضع” وقیح و مبتذل و مستهجن و پورنوگرافیک به گفته خودشان، در تنها شاخص هویت خویش مشترک اند: نفرت کور از منصور حکمت و بنیانهای کمونیسم کارگری. اما با همه اینها بر این مولوکولهای آزاد در دنیای خرافی سیاست مجازی، حرجی نیست، باید یک “خاک بر سرت” را به کسانی گفت که آمدند و در دوره پسا زلزله فروپاشی تحزب کمونیسم کارگری، با قرض کردن تزهای کمونیسم انزوا و تین ایجر بازی، موجودات رذل و نا انقلابی و بی تربیت و بی پرنسیپ را “خودی” کردند.

در رابطه با “افترا”، عرض کنم که آنگاه که  دوستان سالیان سالتان، سایت تان را “در تدارک دروغ..” لقب داده؛ و حمله به دیگران را با “اسامی جعلی” و در “قالب داستانهای پورنوگرافی”، توصیف کرده اند، از من بی اطلاع و بی خبر از “هویت واقعی” شما، و مطلقا بی علاقه به هذیانهای دنیای روان پریش کمونیسم انزوا در فضای مجازی، دیگر کاری ساخته نیست.

این تین ایجر بازی آن “دوست مونث” با شخصی با همین اسم وحید صمدی است که باید به کمک امثال بابک پایور روشن شود که آیا از شدت هیجان فراموش کرده بودند اسم جعلی دیگری را معرفی کنند؟ جهت اطلاع  وحید صمدیِ سایت تدارک، آن دوست مونث هنگام سفر برای دیدار با دوست پسرشان به کشور محل اقامت او، که این را هم به من اطلاع دادند،  اسم را همان وحید صمدی ذکر کردند.

حل این معمای هزار مجهولی در این دنیای مالیخولیا و فاسد، آنهم برای دست اندرکاران سایت تدارک دروغ، از من بر نمی آید!

۲۲ اکتبر ۲۰۱۸

محل نوشتن نظرات